INSTAGRAM

Jesienne inspiracje

Hej kochani!

Coraz chłodniejsze dni, zima nadchodzi wielkimi krokami, w sumie tęsknię za taką zimą z mojego dzieciństwa, gdzie było mnóstwo śniegu a Wy?Tymczasem, mam dla Was przygotowany ten post :)Znów trochę eleganckich ubrań w mojej szafie, więc nadarzyła się okazja, żeby skomponować coś na bloga :)Zestaw składa się z a'la skórzanej spódniczka, bluzeczki z koronką, płaszczyka oraz błyszczących półbutów.








Jeśli chodzi o buciki są lakierowane w przepięknym bordowym w sumie, wręcz burgundowym kolorze. Są mega wygodne. Dzięki takiemu rodzajowi obcasa, dodają stylizacji mega klasy.

Płaszczyk jest długi w pięknym czekoladowym kolorze, dodaje całej stylizacji urokowi, dopełnia ją. W cieplejsze dni oczywiście można było chodzić bez niego.












Spódniczka dzięki dodatkom z koronki nie tylko dodaje klasy, ale także dziewczęcości, dzięki niej stylizacji nie wygląda na "babciną". Jest w pięknym kolorze butelkowej zieleni.

Do tego dobrałam bluzkę z koronką w kolorze kanarkowym. Dodaje ona kontrastu całej stylizacji i ociepla twarz. No i oczywiście jest przepiękna 💓

Całość dopełnia torebka z frędzlami w karmelowym kolorze, must have sezonu oraz biżuteria od Apart i Lilou.

MAKIJAŻ





Jeśli chodzi o makijaż to także miał być klasyczny. Do jego wykonania użyłam różnych produktów, zaczynając od kremu pod makijaż tym razem oliwkowy od Ziaja, następnie krem pod oczy Eco Beauty od Orifalame, jest rewelacyjny <3
Następnie baza rozświetlająca w żelowych kuleczkach Make-up Academie Bronze Base od Bielenda.
Do oczu użyłam czarnego eyelinera Cat's Eyes Liner od Miss Sporty, a także maskary z odżywką 3w1 stymulującej wzrost rzęs od Celia Art oraz maskary Seduction Codes nr 4 od Astor.
Jeśli chodzi o twarz użyłam również korektora The One Everlasting Concealer od Oriflame, a także podkładu Healthy Mix numer 42 od Bourjois Paris, a także pudru Stay Matte numer 5 od Rimmel.
Do brwi użyłam kredki Eyebrow Express Pen numer chyba 031 od P2, a także rozświetlacza pod łuk brwiowy  Eye Brightener Gold od Lovely, by kształt był trwały użyłam bezbarwnego żelu Eyebrow Fixer od Wibo.
Usta w kolorze klasycznej czerwieni uzyskałam dzięki pomadce L'Absolu Rouge 151 od Lancome. 
Do konturowania użyłam paletki Prime and Fine 010 od Catrice.

Bluzka/Top - New Yorker

Spódnica/Skirt - Reserved 

https://www.reserved.com/pl/pl/tz381-67x/skirt-with-lace

Buty/Shoes - CCC

Zegarek/Watch - Apart


To tyle na dziś,dajcie znać co sądzicie i co u Was,buziaki Agata<3

Komentarze

Popularne posty