INSTAGRAM

Zaległości part.1

Hej  kochani!!!


Przepraszam po raz kolejny za troszkę długie milczenie, ale tak jak pisałam głównie było to spowodowane problemami zdrowotnymi i szkołą. Te dwie rzeczy, jak na tę chwilę to moje priorytety. 

Ale teraz do rzeczy dzisiejszy post trochę spóźniony, bo bardziej zimowy w sumie. 
Chociaż w sumie outfit z tego wpisu wykorzystuję jeszcze nawet teraz, podczas bardziej zimnych dni/wieczorów.

Głównym elementem tego looku jest kanarkowy płaszczyk, który nadał całej stylizacji "emocji".  Jest naprawdę mega wygodny, sprawdził się u mnie nawet w górach. Jest cieplutki - wykonany z wełny. Jego specyfika pozwala na założenie go zarówno do luźnych ubiorów, jak i do eleganckich, zarówno przy takim stroju, jak i takim wygląda się naprawdę dobrze.  A zamówiłam go na stronie Reserved, kiedy były jakieś promocje - dorwałam go za ok. 120 zł, więc naprawdę się udało złapać okazję.










Drugim elementem jest kanarkowo-musztardowy sweterek, który jest w dotyku tak miękki, jak kocyk. Wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach, aż ma się ochotę dotknąć go nawet na zdjęciu :D Fajnie się go nosi przede wszystkim do spodni, bo z tego co pamiętam jeszcze nie nosiłam go do spódniczek, ale jeśli będzie taka okazja, to na pewno przetestuję również wersję ze spódnicą i dam Wam znać :)





Dobrałam do tego jeansy z dziurami, które jak widać sprawiły, że stylizacja jest całkiem na luzie. Są naprawdę wygodne. Hmm... Może dzięki temu, że z wysokim stanem? :P

Ostatnimi elementami są buty i okulary, które również dodały stylizacji charakteru. Co prawda w butach już nie chodzę :D Bo są typowo zimowe, ale na pewno godne polecenia, przechodziłam prawie całą zimę, szczególnie te najgorsze zimne dni i jestem bardzo zadowolona. W  końcu znalazłam idealne buty dla największego zmarzlucha, są naprawdę mega ciepłe. A co do okularów to bardzo fajnie się prezentują jako dodatek do wielu stylizacji, na pewno zobaczycie je jeszcze nie raz tu.















Make-up

Co do make-upu użyłam tu mojej ulubionej pomadki od Wibo Million Dollars Lips, do podkreślenie brwi kredki od Eveline EYEBROW PENCIL jasny brąz, tusz od Miss Sporty Crazy Look, użyłam również różu od Avon. Jako bazy użyłam Aloesu Holika Holika, jest rewelacyjny. Do twarzy użyłam również korektora od Eveline Art Scenic 2w1 nr 08, podkładu od Oriflame Gordani Gold Long Wear SPF15 nr 31802, a także pudru matujące kupionego na promocji w Tesco za jakieś 3 zł ;d MISS BUTTERFLY  Make-Up Pressed Powder - Soft Touch - Matujący puder prasowany, jak za taką cenę jest naprawdę rewelacyjny, jeśli chodzi o mnie jestem mega zadowolona.






























































Płaszcz/Coat - Reserved
Sweterek/Sweater - Stradivarious
Jeansy - F&F
Buty/Shoes - CCC
Okulary/Sunglasses - Forever21



SESJĘ WYKONAŁ NIEZAWODNY PAWEŁ - https://www.facebook.com/Fotografia-Pawe%C5%82-Skalny-1752346751761000/

Polecam gorąco!

Komentarze

Popularne posty