INSTAGRAM

Zaległości part.2.

Hej kochani :)

Czas na kolejny wpis z zaległościami, tym razem trochę bardziej elegancko, ale z pazurem. 
Stylizacja nadaję się zarówno jak i na wielkie wyjścia, jak i do pracy/szkoły czy też na zwykłą kawę z koleżanką/kolegą.

Główną rolę odgrywa tu bordowy, wręcz burgundowy płaszcz. Zakupiony został przeze mnie na promocji w Tesco, przecena z 200 coś złotych na około 22 (prawdziwy łowca okazji :D).
Płaszczyk jest naprawdę cieplutki, takiego szukałam długo (zresztą jak tego z poprzedniego posta). Urzekł mnie jego piękny kolor, zresztą bardzo modny w sezonie jesień/zima 2017/2018. Bardzo ładnie się prezentuje, szczególnie w eleganckich wydaniach.








Tutaj dodałam jednak odrobinę codzienności włączając jeansy z dziurami (pisałam o nich w poprzednim poście).Z racji, że jestem zwolenniczką kapsułkowej szafy, pozwoliłam je sobie wykorzystać po raz kolejny.

Do reszty stroju, aby stał się on choć jeszcze trochę elegancki dobrałam marynarkę w pięknym odcieniu czerwieni. Idealnie komponuje się ona zarówno z płaszczem, jak i z koszulą. Plusem jest to, że nie ma zamka ani guzików, przez co nie jest "ściśle elegancka" i można ją właśnie zarzucić nawet do jeansów.

Co do koszuli to dużym atutem jest piękne koronkowe zdobienie na wysokości biustu. Dzięki czemu nadaje jej to charakteru. 







Jeśli chodzi o buty to, dzięki temu, że są na szerokim obcasie tzw. "traktorze", nie odczuwa się ich wysokości i są naprawdę mega wygodne.

Do całości dobrałam również czarną torebkę z motywem róż, które jest dużym atutem tej stylizacji.

Przepraszam za lekki bałagan na zdjęciach i za małą ilość zdjęć bez płaszczyka, ale sesja robiona na szybko, z powodu problemów ze zdrowiem, mam nadzieję, że zrozumiecie.


Jeśli chodzi o makijaż to proszę o odwołanie do poprzedniego postu :)
http://fortheloveofbeauty97.blogspot.com/2018/05/zalegosci-part1.html









Płaszcz/Coat - F&F


Koszula/Shirt - Tally Weijl


Marynarka/Jacket - Mohito


Jeansy/Jeans - F&F


Torebka/Bag - New Yorker


Buty/Shoes - Zara


SESJĘ WYKONAŁ NIEZAWODNY PAWEŁ - https://www.facebook.com/Fotografia-Pawe%C5%82-Skalny-1752346751761000/

Polecam gorąco!


Mam nadzieję, że stylizacja się Wam podoba, jeśli macie jakieś pomysły piszcie :)

Ściskam Was cieplutko i do następnego !!! 

Komentarze

Popularne posty